والیبال ارومیه و لیگ برتر ایران رضوانی

از هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران،‌ تیمهای شهرداری اورمیه و سایپای البرز در شهر اورمیه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، در سالهای گذشته، دیدارهای بین نمایندگان والیبال اورمیه و تیم سایپا همواره حساسیتهای خاص خود را داشته است اما این بازی به جهت وضعیت دو تیم در جدول رده بندی از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

تیم شهرداری اورمیه که هفته گذشته کار سختی برابر جواهری گنبد نداشت و در سه ست پیاپی این تیم را بدرقه کرد تا با ۲۹ امتیاز و با یک رده صعود، در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد.

اما تیم سایپای البرز در خانه برابر تیم رده نهمی باریچ اسانس با نتیجه سه بر دو مغلوب شدند تا هم امتیاز با شهرداری اورمیه و به جهت معدل ست بهتر، بالاتر از نماینده اورمیه و در رده چهارم جدول جای بگیرد.

در دیدار رفت که ۲۴ آبان در کرج برگزار شد، این دو تیم با ارائه یک بازی نزدیک، رقابت حساسی با یکدیگر داشتند و در نهایت این تیم سایپا بود که با پیروزی ۱۹ بر ۱۷ در ست پنجم، صاحب دو امتیاز بازی رفت شد.

این دیدار در حالی از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه در سالن غدیر اورمیه برگزار می‌شود که سایر دیدارهای این هفته، از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شوند:

در گنبد : جواهری گنبد با پیکان تهران
در کاشان : باریج اسانس کاشان با شهرداری تبریز
در بندرعباس : آلومینیوم المهدی بندرعباس با متین ورامین
در آمل : کاله مازندران با پیشگامان کویر یزد
در تهران : نوین کشاورز با میزان خراسان

گفتنی است طبق رای کمیته انضباطی، تماشاگران والیبال اورمیه در بازی شهرداری اورمیه و سایپای البرز،‌ باید دومین و آخرین جلسه محرومیت خو را سپری کنند. باشگاه شهرداری اورمیه درخواست بخشش محرومیت هواداران را به فدراسیون والیبال ارائه داده است و هنوز این درخواست از سوی فدراسیون مورد بررسی قرار نگرفته است.

در صورتی که محرومیت هواداران بخشیده شود، سریعا در این پرتال اطلاع رسانی خواهد شد.

پيش بازي: شهرداري اورميه   سايپاي البرز / ديداري حساس براي صعود به جمع 4 تيم برتر / شهرداری ارومیه سایپا  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

(تصویر مربوط به دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ برتر در سال گذشته بین تیمهای شهرداری اورمیه و سایپای البرز است که با پیروزی سه بر صفر نماینده کرج خاتمه یافت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 9:35 | نویسنده : رضوانی |